April 12, 2010

Aku kene tag....

hehehe..aku kene tag ea...pasai kasut lak tuh....aduhai...kasut aku mmg byk..klu semua nak masuk dlm N3..nnti org kata aku m'nunjuk2 plak...huahuahua...maklumlah kawin 'mat terap' byk lak event nk kene pi...tp x der la yg b'warna warni cam pelangi or ala2 mak2 datin tu....aku suka kasut yg simple..selesa...n dah tentu la x over....heel pun penah ler smpi 4-5 inci...karang t'golek2 cam bola bowling tu payah lak.....sapa yg malu??? dah tentu la aku...x kan korang pulak....heheheeeee..

aihhh..lupa lak nak b'tau org yg dah m'tag aku nih....sapa lg kalau bukan tauke restoran "CITARASA RINDUAN" yg b'operasi kat tengah2 laluan kulai-bandar tenggara...nak tau sapa dia..klik sini ea...dia ni ada bakat jd Novelis juga nih..sungguh pandai b'kata2 n penuh dgn idea....:) kan ayu kan......kan....kan.....

org dah tag kita kena jawab la kan.....(benonyer malu nak publish gmbo kasut nih.....) tp xper lah demi mu ayu.....huhuhu....

jeng...jeng...jeng......
*
*
*
*
*
tinggggggg....ini lah kasut kegemaranku...ringkas & padat..(blh ke ayat tue...?) kasut ni aku selalu pakai klu aku pakai baju kurung,long skirt or seluar slack...sbb itu jer la pakaian 'rasmi' aku klu nak kuar pi mana2..so,kasut ni sgt selesa sbb ringan n tapak dia flat..x licin...mmg senang la klu aku nak kejar afiqah tu..sbb si kecik ni mmg x reti diam...klu b'jalan x mau di pegang...ehhh..suka ati dia jer...bukan reti takut org...klu t'leka sekejap mesti dia hilang....
klu beli kasut selalunyer aku suka pilih kaler coklat....almaklumlah kaki ni x brp nak putih... ;) klu pakai warna yg light2 tu cam kontra jer....heheeeee

*
*
*
*
*
*

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ni plak kasut aku seharian kat umah la....kasut ni paling best sbnrnyer..aku beli masa pi anto adik aku nikah kat kelantan bulan mac aritu...kira baru lagi la kan....beli masa kat rantau panjang..sbb masa kat sana tgh dok syok2 tgk segala macam periuk belanga...toto..tetiba hujan lebat...habis kuyup semuanyer...sandal yg aku pakai masa tu pn dah kembang cam roti kene rendam dalam air.....adoi...nak x nak beli la kasut baru...so,nak m'elakkan kasut jd kembang aku beli la selipar getah ni...RM15 jer...tp mmg best...ringan jer..n klu jalan kat atas lantai yg basah kompom x t'gelincir punyer lah....kadang2 klu aku pi pasar kipmart kat kota nun...aku suka pakai selipor ni....ye la kat pasar kan...lantai tu kdg2 licin...so,klu pakai kasut ni laju jer aku jalan.....pi pasorrr pakai jer la kasut yg sempoi ni......x kan nak pakai yg mengerlip tu...xcomfortable.. :D,w'pun aku penah nampak ada gak org pakai kasut heel ala2 supermodel jln atas pentas...ermmm..alahai....

*
*
*
*
*
*

laaaaaaaaa...kasut ni pun nak interframe ekkkk...hehehehe...jgn marah ea..kata kene tag kasut k'gemaran yg di gunakan hari2...so,ni pun kasut k'gemaran gak nih.....byk tu jasanyer...aku pakai kasut ni kat dlm bilik ayorrr...bahaya klu x pakai sbb lantai dalam bilik air s'memangnyer licin..ni salah 1 ciri2 m'jaga k'selamatan juga la kan....

selesai lah sudah tugasan yg di beri.....harap2 b'puas hati lah yer....mmg ini lah kasut2 yg aku guna hari2...

so,bak kata ayu...tugasan ni hanya utk suka2...untuk memanjangkan ukhwan/silaturahim antara sahabat2 blogger ni....then...aku pun nak m'manjangkan lagi tag ni pada sahaba2t blogger aku...

MAMANAJLA
MAMATINA
&
AKUSKEMA (FAHMI)

*****so,pada shbt2 ku ini..sudilah kiranyer m'jawab tag ni iyer......******

5 cerita dari hati:

eqbalzack said... Reply To This Comment

berkenan kat selipar merah tu...hihi

**kunjungan balas drp 'kurasakan something...'

Siti Ruhayu Ab Rahman said... Reply To This Comment

wow, abg eqbal dh jelajah dulu eik....mabless

kak lia, tak tahan nie, nak gelak pun ada, ayat2 yang lancar dan selesa...suka ayu baca entry kak, dah byk kemajuan

oleh kerana tugasan dah buat, ...mai ayu bagi markah, rasanya kalau selipor merah tu ayu bagi A+ kot..........mengoda u,....hehehhe

Ismaliana Bt Sulaiman said... Reply To This Comment

eqbal..: wakakakaka...tu yg plg best n molotop!!

thanks...4 coming...

ayu...: eii..ayu akak sbnrnyer x tau nak ltk gmbo apa..tp mmg tu la kasut hari2 pakai pun...huhuhu... yiepa3!!! dapat A+...suka2...:D

Qistina's Mama n Abah said... Reply To This Comment

Sabo jek la ko is.. pasal kasut ko tag aku.. hohoho...nantikan ye..aku jawab tag ko tu..tunggu!

dieya said... Reply To This Comment

hi ismaliana! i got the same tag!
saja try tengok dari mana asal tag ni, tu yg sampai sini.

Dieya <- Aida <- Jaja <- Lelord <- Ismaliana

anyways, just saying hi!
salam kenal :-)

p.s. ada selipar toilet sama cam yg last tu.. tapi kaler biru.. hahaha