April 23, 2010

Selongkar beg?????

alahai....mamanajla...dia tag selongkar bag pulak...dah lerrr beg aku ni umpama kocek.........



al-maklum lah...brg ibu2...macam2 ada....jgn ada yg t'gezuttt ea.....apa yg ada mmg itu la yg aku tunjuk.....x baik tipu2 ea......


pakai bag "all stars" jer brand converse...ini pun ehsan dari adik t'sayang....senang bawa beg ni macam2 blh isi...klu nak bawa beg ala2 mak datin tu pi dinner jer la....blh muat lipstik s'btg,bedak compact & s'kpg ic....ekekeke....

kat kocek depan nie....kita tgk apa isinya ya.....x nampak ea....sat eaaaaa..aku bg kuor sumer menda2 nieh......

wallahhhhh..tue dia...mai dah......adoii...mcm2 ada...sikat bulat tu bkn utk aku ea...tue utk fiqa...rambut dia blh lerai klo sikat guna jenis yg cenggini yek...klu x mesti melalak...rambut curly la katakan...ikat rambut tu pun utk dia jugak...name tag...wakakakaka...tu masa aku kene pi BAKAT kat KL...xceli last yr guna tu..masa en.suami study kat MTAT....huhu..ada lagi rupanyer...ketip kuku bagai...pen pun corak loreng ea...(ekeke..bangga tu...suamiku pahlawan negara...wahhhh...perasan....) apa lagi ada tue....duit..kad Jusco pun ada...(x sempat msk wallet...nak cpt jer kan...)..resit maybank pun ada...x agak2 kan..(buang jer lerrrr..sampah tu...!!) resit belanja kt smart (smlm tue....yg dah t'salah tarikh...nk sgt perabis duit laki...ekekeke...belanja pun bukan utk aku sorang...) yg kain warna hitam tu...pengelap cermin mata...(hihihi...aku kan rabun...) sekian utk kocek doraemon yg pertama.......

mak aaihhhhh...apa nie??? beg kah...ayo..yo...yo....tgk apa isinyerrr......

jeng..jeng..jenggggggggg....haaaa?? tgk?? btl x aku kata mmg mcm kocek doraemon...pampers ada..bedak, minyak yuyee????? (sajer bawa..kdg2 afiqah tu "terkucil" klu pi jln2 n aku anak2 dah beso gabak nie pun klu tukar pampers wajib letak myk yuyee tu..x blh tggl...) purse murah jer..beli kat jusco..Ftimber...camera digital..aksesori make-up...(alah...yg basic2 jer...janji kuor umah muka x pucat melesingg...karang org tgk cabut lari plak....!! ekekeke) semua brand silky girl jekkk..termasuk perfume...yg hujung sekali tu krim kaki "french"...wajib bawa.....mmg suka guna..maklumlah kaki ni byk tul jasa dia kat aku...so,kene la sentiasa di belai dan di manja...ecehhhhhhh.....

fuhhhhhhh.....jgn ada tag selongkar apa2 lagi ea lps ni......hehehehehe

nak bagi kat sapa lak nih........

*

*

*

*

*

zana

&

jaja'z

jawab jgn x jawab tau....lambat pun x apa....utk happy2 & memeriahkan musim tag m'tag nieh.....





2 cerita dari hati:

Lelord said... Reply To This Comment

Huihhhh amaran tuk aku ke hape tuh. Hahahaha kalau de org yg m'ngetag aku makanya ko pun x t'kecuali okeh

Anonymous said... Reply To This Comment

salam sis..cma nk gtaw ape yg sye thu..sy de tbace 1 artikel yg mngatakan minyak yuyee ni da minyak pig..klo sis xcya sis leh check lah..sb sy pown lom de ank g..hu3 th dr artikel je ni...he3