April 20, 2010

Kelas Fancy Cookies

ni N3 layan gambar yer...sesiapa yg sudi nak cuci2 mata...jemputlah la tgk.....


ni cookies sblm di deko...cookies ni "besarrrr punyer"...damya & fiqa nak m'habiskan s'kpg pun jenuh...makan 2x...makan 1/2 dulu...pastu sambung lagi smpi habis....


piwettttt...yg tudung hijau pucuk pisang tuh...kusyuk benau m'deko...ecececehhh......hihihi


nampak cam mudah n senang nak m'deko nih..tp jgn korang x tau puas aku m'merah idea nak lorek atas cookies nie...otak dah tumpul la katakan.... :) lps siap ltk royal aising nie...kene bakar lg sekali utk bagi aising tu btl2 masak....


final proses...packaging...kelas ni kita bawa apron n kain lap sajer yer...yg lain2 teacher sediakan...dapat bawa balik cookies lagik...dapat sijil...n yg bestnyer masa kelas ni aku la yg paling byk bawa balik...( dasar muka x malu....ekekeke) eaaa...jgn salah sangka tau...bukan aku ambik org punyer....dia org yg bagi...rezeki jgn di tolak kan...k'betulan yg dtg blaja dgn aku tu..wan..anak dara lg..so.dia mmg x mo bawa blk byk2...yati plak..dia kata anak dia sorang jer...so,aku kan ada mya n fiqa..so,dapat la lebey...happy2!!!!



taraaaaraaaaa.....dah siap utk di bawa pulang.....suka yg bentuk stroller baby nie..cute!! cookies ni sesuai utk door gift...klu pi majlis org kawin asyik dapat telor...sumi...gula2....kali ni bagi kelainan sikit la kan.....



3 cerita dari hati:

eqbalzack said... Reply To This Comment

cantek...tp kalau wedding teruk la nk wat utk jemputan...hehe

Lelord said... Reply To This Comment

Is aku naaakkkk

Ismaliana Bt Sulaiman said... Reply To This Comment

bro eq : tp ini lbh mudah drpd buat cupcakes....

lelord : ok...nnti aku buatkan ea...dont worry...