April 19, 2010

TQ AGAIN BEN ASHAARI

Mcmana aku blh t'lps pandang? iskh2.....dr sehari ke sehari aku tunggu...bila lah mr.ben ni nak dtg lg...tgk kat list 'JELAJAH BLOG IBU" dah masuk list...tp bila scroll ke bawah N3 Jelajah Blog Ibu xder pulak ben sebut Blog aku nih....

tp pagi sementara aku tunggu en.komando tu b'siap nak pi keje aku sajer pi jengah blog mr.ben...tiba2 aku t'lihat....jeng3....apa yg aku nmpk.... klik sini ea.....

mr.ben dah dtg lahhhh....hehehe...gumbira rasa hatiku....cam damya & fiqa klu dapat pi KFC!! ekekekeek.....

Thanks again mr.ben...n lieya (aiksss..skema jer...x per la ni ayat nak wish tq kan..kene la sopan..org dah b'budi kita kene lah b'bahasa..btl x ben..ekekeke) akan join MOMBLOGGERPLANET mcm yg ben syor kan tue yer....(nak kene pi cari org dah join nie....kawan2 sapa yg dah join? plzz..help me......)


5 cerita dari hati:

Ben Ashaari said... Reply To This Comment

sama sama ... gud luck .. cuba tanya baby intan .. hehe

Unknown said... Reply To This Comment

ok2 tq ben...

BabyIntan said... Reply To This Comment

Tahniah udah di review gitu :)

Isma, nie link MBP tu ye http://mombloggersplanet.com/. Nanti join lah jd member kat situ ;)

mamaarifakeemaisy said... Reply To This Comment

waah glamour gituw..hikhik..best kan tlh dijelajah! ^_^

Unknown said... Reply To This Comment

intan... ok nnti lieya try...byk info utk ibu2 ker?

mamalieyna....hehehe...suka bangettt....!!