April 14, 2010

peneman mama di kala.....

sambung kat cni ayat tu yer......"di kala mama busy m'buat N3"...kuang3..... si kecik ni x mo tido plak..dah lbh 10x menguap...tp jawabnyer..."adik blm ngantuk la mama...nak tgk upin...." adoi lah...sejak DVD kat umah ni rosak anak2 renyah nak tgk CD k'gemaran masing2..kakak dgn barneynyer..adik pulak asyik lah nak tgk upin & ipin...hmmmmm......

mcm2 ragamnyer nak memancing perhatian...tgk lah aksi2 manjernyer nih.....



"bila la mama nak teman aku tido nih......"





nak makan biskut cicah kopi plak.......

aaaaaaaaaaaa...........

aummmmm...uihhh...sodapppp......

nak cicah lagikkk..."eh..mana air kopi ni..apasal dlm sgt??"

yae2..dapat2....

masa ni mama ckp.."ini last ye dik...dah 8 kpg dah ni....." huhuhu...byk pulak dia makan biskut tuh...sbnrnyer biskut tu dah lama display atas meja makan ni...cam xder yg sudi jer nak makan..tetiba mlm ni laku pulak....

lepas cuci tangan,mulut & cuci kaki aku pun tido kanla si comel nih........sekian..aku pun nak bersemayam jg nih...jumpa lagi.....

5 cerita dari hati:

farah said... Reply To This Comment

comelnye :-)

anisalya said... Reply To This Comment

comel rambut dia!

~aSFaLiZa~ said... Reply To This Comment

tembam nya budak kecik ni

Nazz@Purple said... Reply To This Comment

=) comelnye..nazz lap gak ni..nampak biskut tu pon sedap je

Ismaliana Bt Sulaiman said... Reply To This Comment

farah... tq amy..:D

anisalya... rambut original tu...hehehe

asfaliza... kuar2 dr perut mmg pipi tembam x penah kempissss.. :)

nazz... tq..;) sedap nazz klu cicah kopi/teh panas...