April 17, 2010

kosmetik oh kosmetik

setelah sabar menanti...akhirnyer broadband selamat di upgrade...alhamdulillah...huhuhu..gumbira rasa hatiku....☺!!

dah lama x pi ziarah blog kawan2...maklum lah dr semalam broadband ni suam2 kuku jer lajunyer...ada yg blh buka..ada yg x blh..m'nunggu dkt 1/2 jam baru lah ok...so,tadik pi umah my best friend ever...mamanajla t'jumpa N3 nih..
klik sini ea....

lelord...aku jawab soklan ko kat sini yer...sambil2 tu share info kan..as yg korang sumer maklum sekarang ada b'lambak produk k'cantikkan kat pasaran..masing2 b'lumba2 nak promote produk keluaran dia org tuh..mana yg b'duit blh la ambik artis jadi duta....tp kita sebenarnyer kene b'waspada dgn produk2 kecantikan ni sbb kdg2 bahan2 yg di gunakan tu blh m'datangkan k'burukan utk kulit wajah....elok muka nak jadi cam ni...



bertukar m'jadi situasi nie pulak....:)

so.....m'jawab soklan lelord tuh....buat masa nih aku masih setia dgn produk nie...alhamdulillah setelah 2 bln lbh aku guna...aku mmg b'puas hati lah....w'pun agak mahal tp mmg b'baloi2...





t'pulang pada masing2 kan.....as long as produk tu sesuai dgn kulit kita.....



4 cerita dari hati:

Zaidah said... Reply To This Comment

zai nyer internet pun lambat mcm siput babi....geram betullah...
klu kosmetik mahal tak bagus memang nak kena buang kat tong sampahlah nampaknyer...hehehe...tapi jangan pakai sembarangan...nanti klu tak sesuai makin teruk bukan semakin cantik...

Lelord said... Reply To This Comment

ekekekeke..Is aku t'igt pasal komando ckp kat ko kalau x sesuwei kena tuka g "KLINIK" len

Ismaliana Bt Sulaiman said... Reply To This Comment

zaidah...lia dah cuba mcm2 sblm ni..sbnrnyer bkn la kira pd jenama sgt tp tgk pd kesesuaian kulit masing2 kan...

lelord...dia mmg suka perli aku...;)

larra said... Reply To This Comment

kite pakeyy natasha gold jekk..yg tk bestnyer kalo tinggeyy mule ler jururawat lak dtg bertandang..tu yg sakit hati tu