April 09, 2010

happy.....

arini pagi2 lg dah buka blog...;) kemaruk hehehe...biasalakan org baru.....ayu pesan sehari kene buat 3-4 N3...so,ikut la nasihat adik manis ni kan....
tgk2...eh! ada follower baru...dan yg membuatkan aku rasa happy sgt2 sbb "cikmatgebu" sudi jd aku punyer follower....ye la...budak baru blaja kan..tetiba ada 2 org follower yg mmg amat2 t'kenal dlm dunia blogger ni...kira otai la (mr.ben & cikmat lerr....) ni dah jadi aku punyer follower...sapa yg x bangga beb...iskh...bangga2...terharu pun yer...cam nak share ngan kawan2 kat fb jer....
happy mcm artis dapat award kat ABP aritu....:) huahuahuha.....sampai anak2 sibuk tanyer..

"kenapa mama senyum sorang2?"

hehehe...ntah apa la yg anak2 aku fikir agaknyer....

5 cerita dari hati:

zAnNa@mAMaBaTriCE said... Reply To This Comment

wink wink wink...glamer lah kak lia lepas nie...
eheeemm....kenal tak nie?
he he he.....welcome to dunia blogger

Ismaliana Bt Sulaiman said... Reply To This Comment

wink..wink..wink...hehehe glamor apanyer zana..baru nak m'rangkak2 nih....apa pun tq sbb sudi jd follower yer....akak selalu jg buka blog zana.....

Jemari Seni said... Reply To This Comment

Salam Puan rumah! Hepi blogging ya! Keep it up...
Rajin2 la jenjalan blog blogger lain, sambil tu tinggalkan jejak... baru la lagi ramai yg kenal, bila dah ramai yg kenal maka ramai la kawan yer. ;-)

Ismaliana Bt Sulaiman said... Reply To This Comment

jemari seni... terima kasih sudi singgah kat sini....insya'allah saya akan rajin b'jalan2..utk menambah ilmu di dada...

Siti Ruhayu Ab Rahman said... Reply To This Comment

salam...kak..bagus2..rajin2 bt entry mcm nie...atleast kak dh latih diri utk menulis...(suri umah pun mesti leh terkenal tau)