April 20, 2010

SANTAI DI KOTA ISKANDAR

yuhuuuuuu...ni 1 lg N3 yg penuh dgn gambar2 jer yer..jgn marah ea....klu korang nak tau ini adalah sambungan dr N3 "Hari Ahad yg meletihkan" sesapa yg x sempat nak baca blh klik sini yer....lps habis class fancy cookies tu aku singgah jap kat umah adik kat Taman Nusantara, Gelang Patah...sbb mak/ayah datang sana...sajer jalan2 umah anak2....plan asal lps kelas aku terus nak pi Smart utk belanja dapur...tp sian pulak kat mak/ayah jumpa anak2 kejap sgt....lps rest hilangkan penat ayah ajak kita org pi tgk Kota Iskandar....sapa org JB mesti tau tmpt nie.... cantik sgt tempat nie...

tp ada tempat2 yg kita org x blh masuk....so,kita org jalan jer kat "PUTERI HARBOUR"

baru sampai....

lepak kat enterance....cantik funiture kat sini...gaya moden...

enterance...tapi penyambut tetamu dah balik dah nieee.....


merpati 2 sejoli...uhuhuhukkkk... (adoi..silap pakai kasut la masa nie...hehehe)

bondaku sayang......

deretan kapal mewah...harga juta2 nih...aku rasanyer sampai tua kedaung pun x mampu nak beli....

yang ku sayang.......

x reti duduk diam...b'lari sakan....

ayahanda ku.... + damya pose manjer...

penat atok m'layan cucu...tgk ajer la tue..sapa yg suka turun naik...adoiii..lasak sungguh....

mak + pak ngah (adik aku lerrr.... )

sekali lagi interframe dgn en.suami......

lps balik dari cni aku pun balik...bukan terus balik umah..singgah smart pulak...belanja itu ini...sampai umah dah pukul 9 mlm....ikutkan badan yg dah pewai...penat giler ni nak ajer aku terus terkam tilam + bantal tp...xkan nak biarkan segala sayur2an,ikan,ayam & udang tue terjun ke ladang & laut semula kan...so,terpaksa la aku berpencak silat di dapur pulak.....(begini la tugas isteri...) dekat pukul 12 mlm baru la aku b'peluang utk mandi..lps solat terus...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

sekian la cerita ari AHAD.....mmg penat....tp b'baloi krn aku dapat ilmu & sharing time with my family.....



3 cerita dari hati:

tinie & thahir said... Reply To This Comment

syok nya tgk 2 anak dara tu dpt jalan..hehehe
btl kita dh jd mak2 ni yg ptg nak happykan hubby n anak2 kan.

mamaarifakeemaisy said... Reply To This Comment

aktiviti camni mmg best..sudahnya fenat! huhu..
janji anak2 sume happy kan..

Unknown said... Reply To This Comment

tinie..hehe..kdg2 pelik tgk anak2 nie...kita dah lenguh2 kaki b'jalan tp dia org maintain jer....

mamalieyna...mmg fenat sungguh..tp b'baloi kan...semua happy...