April 10, 2010

TERIMA KASIH BEN ASHAARI

kali ni post nak say thank u lagi...smlm utk ayu..arini utk mr.ben plak...(selesa panggil camtu..x kan nak panggil abg ben plak...huaaa..x sesuaiii..)
akhirnyer penantian aku b'akhir...blog aku tlh selamat di jelajah & di promote oleh mr.ben...klu nak baca N3 dia tgk >>>>sini
apa perasaan aku...? mesti la happy kan..begitu sabar aku menanti dgn penuh debaran...(hehehe...teringat zaman sekolah dulu...takut klu kene panggil dgn pengetua sekolah yg garangnyer..ya..ampunnnnnn)
mmg betul la komen mr.ben tuh...aku mmg x reti pasal dunia blogging ni...senag citer "zero" lah...xper2 akan ku tuntut ilmu hingga ke negara china...wakakaka...motivate diri sendiri nih...chaiyok3!!! semangat kene ada btl x mr.ben....
blog2 sifu yg mr.ben suggest tu ada yg aku dah masukkan dlm link..senang aku nak buat rujukan...
dan yg buat aku tambah happy n sukaria...follower aku pun dah b'tambah....klu x "mamanajla" tu sorang la yg t'pacak kat situ....hehehehe....

3 cerita dari hati:

zulaikha said... Reply To This Comment

emm.. btw, ada orang pernah cakap kat sy.. better kita buang word verification kat komen tu... sbb kadang2 org malas nk taip word2 tu..

p/s: sekadar pendapat n tiada paksaan.. weeeeeee =)

Unknown said... Reply To This Comment

:) it's ok...tq for d advice....

Unknown said... Reply To This Comment

kak...sukanya ayu (baru jengah blog kak ari nie), heheheheheh....ben dh jelajah rupanya..tahniah