April 10, 2010

sarapan apa pagi ni....

mentang2 baba damya x der...senang jer sarapan aku pagi ni.....nak tau...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
taraaaaaaaaaaaaaaaaaa......huhuhuhu....

sonang kan...anak2 pun makan roti ni jg...tp susu x sama ler.....

5 cerita dari hati:

Fahmi Aizuddin said... Reply To This Comment

kire ok la 2..sy ni x mkn pon..hehe..ltak la chatbox..snang sket nk komen pape..bg pndgn je

Ismaliana Bt Sulaiman said... Reply To This Comment

hehehe...la apasal x makan..td jenjalan pi blog awak siap ada kenduri lagikkk...cuma x der air..heheheeh... chatbox ea..akan diusahakan...tq for the advice...:)

JaJa'Z said... Reply To This Comment

betul tu..ada chatbox senang sket orang2 nak menyapa..hehhehe salam ziarah kembali dr jaja...chubby betul ur kids...gerammmm

Lelord said... Reply To This Comment

huhuhu mya ngan fiqa mmg montoksssss. najlaa bler tgk gambo dorang b'3 tu musti dia kata... "mama, kawan naja"

Ismaliana Bt Sulaiman said... Reply To This Comment

jaja'z : mama dia pun chubby..hehehehe....

lelord: sama la dgn fiqa....aku x sempat nak upload kat sini..kat fb pun...mcm busy sgt kan...ngeh3...sibuk buat blog ni la..aku pun dah jd mcm mr.ben...jelajah blog org sana sini...nak menuntut la katakan.....