April 13, 2010

Jelajah blog ibu.....


mr.ben masih dgn segmen jelajah blog...kali ni utk para ibu2...bukan bapak2 yer....hehehe...sbnrnyer dah nak join 2-3 hari lps..bila tgk kat blog mamanajla n mamatina...uihhh...diaorg dah join dulu n dah masuk list pun...bravo2 my friends!!! tp aku ni fikir blog ni masih baru sgt...layak kah??? citer2 pasal permata hati ni pun xder la byk mana.....tp aku kan ibu..(anak2 panggil mama..) so,aku rasa layak lah aku join kan....

APA YANG PERLU ANDA BUAT IALAH ;

1 ) HEADER blog BEN ASHAARI....done sir

2) linkkan ke entri ini...klik2...done also

3) cerita serba sedikit mengenai blog anda ... itu akan membantu promosi blog anda ..

****aku mmg x reti buat blog...xder lansung ilmu IT..tp my very the bestfriend "mamanajla" ajak aku buat blog....dia kan x lama lg nak b'hijrah ke qatar..jauh nunnnn..so,klu ada blog ni blh la share citer2 t'kini...p'ubat rindu la kiranyer...so,pd 29hb mac 2010 aku pun mula2 la b'blogging....baru sgt2 kan...x sampai s'bln pun lg..;) dah alang2 ada blog ni...aku pun share la segala citer ttg aktiviti2 harian,aktiviti2 masak m'masak...w'pun x la terror sgt bab2 masak ni....cerita ttg anak2...luahan hati...mcm tag line blog ni "CERITA DARI HATI"..

4 ) dari mana anda tahu mengenai SEGMEN JELAJAH BLOG IBU ini ..

****dr blog mr.ben lah...sbb setiap hari buka jer blog..link yg 1st aku klik adalah BEN ASHAARI.

5 cerita dari hati:

Unknown said... Reply To This Comment

29 mac it's my besday...

Lelord said... Reply To This Comment

samat datang...

nurulazham said... Reply To This Comment

selamat di review en.ben!hehe

Unknown said... Reply To This Comment

asfaliza...ye ker? wah blh sambut b'day sama2 yer.....

lelord... selamat2...hehhehe

nurul...sya x pasti dia dah sampai ke blm..tp tgk kat blog en.ben dah masuk senarai....

Azrul Hisham said... Reply To This Comment

salam ziarah dari blog ben...

berguling2 jap kat blog ni :)