April 08, 2010

Terima kasih ayu.....

hehehehe...blm start apa2 dah gelak dulu...intro..
sebenarnyer dr pagi td aku try nak publisg N3 untuk turut serta dalam misi 'jelajah Blog' oleh en. ben ashaari...puas aku godak blog ni..tunggang t'balik jadinyer...ntah kat mana silapnyer posting tu x blh nak publish...iskh...tension jg..tp x blh la nak putus asa kan....try lagi dan lagi dan lagi dan lagi....sampai ke mlm....
sambil tu layan jg fb...di sebab cinta hatiku tu x der kat umah sampai ari ahad ni...aku sajer buka fb dia...eh..tgk2 ada seseorg yg aku pernah t'lihat kelibatnyer kat blog en.ben...(kelibat blognyer yer...bukan orgnyer....;) klu org mau cabut lari kot tiba2 kuar org kat skrin nih....hehehehe) sajer la tegur2...ramah tamah..amalan mulia kan....
citer punyer citer...t'buka citer pasal aku nak publish N3 utk en.ben ni x bulih2...adohai...malu benonyer...rasa cam k'tinggalan zaman plak....adussssssss....sodih!!
tp ayu mmg best...hehehehe...honestly...bukan ayat mengampu tau ni....dia plak menawarkan diri nak jelajah blog aku yg masih 'dalam pantang' tu....hiks...aku pun dalam malu2 tp mau tu...mmg kecik tapak tangan padang (besar cam padang yg ayu selalu jongging tu...) aku tadahkan...
ye larrrr...org dah offer..sambar jer la kan...hehehe...
sebenornyer ayu x tau sblm dia jelajah blog aku....aku dulu dah jelajah blog dia...mmg best..sbb ayu ni minat m'baca novel2 alaf 21...so,ayat dia kat blog tu best jer utk layannnzzz...cam baca novel gak...aku ni zaman2 kat U dulu ada la baca novel...skrg...adoi..x penah dah...baca paper pun online....dah moden dik...:D tp x kisah la kan minat masing2...klu jd ulat buku ni mmg bagus...x kisah la novel pun blh menambah pengetahuan juga kan.....so,sebagai membalas budi ayu yg happening tu...aku pun nak juga promote blog ayu...
buka2 jer blog ayu ni...x der la red karpet...hiks...(jgn mareeee ye ayu...) tp ada gmbo juadah yg blh m'mainkan irama keroncong (lagu kegemaran almarhum sultan johor) kat perut yg laparr...so,apa lagi...jom la klik sini mesti puas hati.... :)

1 cerita dari hati:

Unknown said... Reply To This Comment

salam.....tu dia, hahaha....tq promote blog ayu..yg paling best ada pula masak2...i like.